wtorek, lutego 07, 2017

Oliwka z różem

Witam. Co tam u mnie? Jestem, żyję, tworzę. Troszkę odpuściłam, głównie w fotografowaniu mojego biżu. Troszkę zwolniłam z obowiązkami i ostatnio prowadzę dość bogate życie towarzyskie. Zdaniem niektórych kluczem do długiego życia jest, coś, co niby powinno przyczyniać się wręcz do jego skrócenia, czyli właśnie bogate życie towarzyskie. Więc kto wie, może wyjdzie mi to na zdrowie.

Urzekło mnie połączenie kolorów oliwki z różem i tak powstała oto ta bransoletka. Za nic nie mogłam na zdjęciach uchwycić tej pięknej kolorystyki, więc zdjęcia są, jakie są.









3 komentarze:

  1. Rzeczywiście kolory urzekające , jak i sama bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne wykonana,a połączenie tych kolorów wygląda świetnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda. :D Fajnie wygląda róż z oliwkowym. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Przeplatam