poniedziałek, stycznia 04, 2016

Moda na zadbanego mężczyznę

Przed świętami dostałam zmówienie na męską bransoletkę w kolorze granatowo – bordowym, które miały chyba symbolizować Pogoń. A może FC Barcelona?
Oj długo się do niej przymierzałam, jakoś nie mogłam załapać fazy, aż tu nagle olśnienie i oto powstała.
Fajnie, że wraca moda na zadbanego mężczyznę, dla których fryzjer nie jest już abstrakcją. Może w końcu skończy się era „łysych pał”.  Włosy powinny być odpowiedniej długości i powinny zostać powierzone fryzjerowi, aby dobrał ładną fryzurę pasującą do kształtu twarzy.
Panowie, zamiast golić swoje przystojne główki lepiej golcie brodę (brrrr ile tam zarazków), moda na drwala nie jest fajna. Choć dla niektórych kobiet może to być pociągające, dla mnie nie jest.
Przeplatam



bransoletka



bransoletka

2 komentarze:

  1. Masz racje faceci za mało o siebie dbają (mojego jak nie umówię na wizytę do fryzjera to sam się nie domyśli :().
    Bardzo ładną wymyśliłaś bransoletkę,minimalizm w najlepszym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę. Masz rację że mężczyźni za mało o siebie dbają i wychodzą z założenia ze zadbany mężczyzna to tylko ten, który jest "ciepły".

      Usuń

Copyright © 2017 Przeplatam