Witam milutko

Przeplatam

Kolorowy naszyjnik

Już jakiś czas temu powstał ten naszyjnik i też noszę go od jakiegoś czasu, ale dopiero teraz zrobiłam mu zdjęcia. Naszyjnik wypleciony z koralików toho w różnych kolorach z przewagą białego. Obwód naszyjnika 90 cm. Jest uniwersalny i pasuje do wielu kreacji. W sam raz na lato.
Poniżej zamieszczam wzór, który stworzyłam do wykonania tego naszyjnika oraz jak się prezentuje na modelce, czyli na mnie.














SHARE

Przeplatam

    Skomentuj przez Bloggera
    Skomentuj przez Facebooka

10 Komentarze :

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i pochwałę :-)

      Usuń
  2. Piękny i taki niby minimalistyczny, ale jednak ma w sobie "coś" :) Na pewno skorzystam ze wzoru, bo uwielbiam takie połączenie kolorów, więc z góry dziękuję i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Zrób, i się pochwal.

      Usuń
    2. Zrobione! Oczywiście pomyliłam się z pięć razy i musiałam ucinać i dowiązywać nić, ale jest gotowy :) Dziękuję Ci raz jeszcze za wzór, na razie wrzuciłam kawałeczek na fejsbuka, bo jeszcze nie wykończyłam całości, ale jakoś pewnie niedługo pojawi się na blogu :))

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    3. Byłam,
      http://by-shenny.blogspot.com/2015/09/sznury-szydekowe-bead-crochet-ropes.html?showComment=1442168700271#c4963965603980856489

      widziałam, wyszło bardzo pięknie :-) Podziwiam umiejętność dowiązywania nici, ja nie potrafię jej później ukryć, więc gdy się pomylę pruję wszystko i nawlekam koraliki od nowa.

      Usuń
  3. Bardzo ładny naszyjnik. Pięknie skomponowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło, że Ci się spodobała.

      Usuń
  4. Śliczny naszyjnik bardzo mi się spodobał,świetna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Blogger Gadgets