poniedziałek, lipca 03, 2017

Historia pewnej biżuterii

Opowiem Wam historię tej bransoletki.


Chciałabym pokazać Wam coś, co miało miejsce rok temu, a mianowicie ślub moich dzieci. Właśnie 1-go lipca minęła pierwsza rocznica ślubu. Kiedyś obiecałam że napiszę o tym wydarzeniu. Ten post miał powstać rok temu, ale jakoś nie było mi ze wszystkim "po drodze".  I choć czas leci tak nieubłaganie szybko ja mam wrażenie jakby to było wczoraj.
A zaczęło się tak:


Później były oświadczyny:

Obrazek został wykonany przez bardzo utalentowaną Artystkę 


I w końcu ten wymarzony dzień.


Były prezenty dla młodej pary:



Box i ozdoba na wino wykonana przez zdolną Luzik 

Niespodzianką dla gości były specjalnie przygotowane na tę okazję prezenty. Panie zostały obdarowane bransoletkami ze szklanych perełek i z koniczynką na szczęście.


Które zostały zapakowane w takie urocze torebeczki.


Panowie zaś w zrobioną przez młodych nalewkę. 😁😁😁


Ówczesna Panna Młoda wystąpiła w biżuterii wykonanej przeze mnie. Biżuteria została wykonana z kryształków Swarovski, które ładnie obijają światło. Bransoletka to popularna Caprice. Niestety fotografowi nie udało się uchwycić tego blasku biżuterii.

















2 komentarze:

  1. Ach, ten blask :-)Przepiękna <3 Dzieciom życzę fajnego i szczęśliwego życia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miły komentarz i życzenia.

      Usuń

Copyright © 2017 Przeplatam