czwartek, marca 10, 2016

Czarny komplet

 Dziś zaległy post, który jak wiele innych miał być opublikowany już dawno dawno temu, bo podczas gorączkowych przygotowań do świąt bożonarodzeniowych. No, ale jak zwykle zabrakło mi czasu na obróbkę zdjęć. Zresztą takich nieopublikowanych prac mam mnóstwo, może kiedyś uda mi się to wszystko tu wrzucić.
Kolejny komplet wykonany bardzo wdzięczną techniką Circular netting stitch, powstał jako prezent mikołajkowy.
Tym razem praca została wykonana z dość dużych 6mm szklanych kryształków w kolorze dark hematite.






 













5 komentarzy:

  1. Bardzo ładne sznury. To wdzięczny wzór, bo różne kryształki można wykorzystać i perełki też - co się ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ten wzór jest jednym z moich ulubionych i dlatego tak często do niego wracam i za każdym razem zaskakuje mnie na nowo :-)

      Usuń
  2. Witam, cudowny komplet, a 15 to jaki kolor że taki piękny efekt :) Pozdrawiam serdecznie, koralikowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny i pochwałę. Długo musiałam sobie przypominać jaki to był kolor, aż w końcu doszłam po historii zakupów :-) To jest Galvanized Blue Gold. Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuję bardzo za zaproszenie. Z najmilszą chęcią dołączę do Platformy Kreatywnej. Zgłoszenie już wysłane :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 Przeplatam